Amb l’inici del nou curs comencen també els Clubs de Lectura Fàcil. Aquests són els clubs que ens han fet arribar les seves propostes.
Alcarràs
Club de Lectura Fàcil a la Biblioteca Joaquim Montoy d’Alcarràs
Per a persones amb coneixements bàsics de català.
A partir de l’Octubre (trobades setmanals).
Almenar
Club de Lectura Fàcil de la Biblioteca Ramon Berenguer IV d’Almenar.
Per a persones immigrants.
A partir del 5 d’Octubre.
Andorra
Club de Lectura Fàcil per la Gent Gran de la Biblioteca Comunal de La Massana d’Andorra.
Per a persones grans.
Llibre: Tant de gust senyor... Ramon Llull.
Barcelona
Club de Lectura de Català bàsic a la Biblioteca Ignasi Iglésias- Can Fabra.
Per a persones estrangeres i castellanoparlants.
A partir de l’octubre (trobades mensuals).
Mataró
Tertúlies de Lectura Fàcil a la Biblioteca Pública Pompeu Fabra .
Per a persones que estan aprenent català.
A partir del 27 d’octubre (trobades mensuals).
Rubí
Club de Lectura Fàcil de la Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí
Per a persones que estan aprenent català
Llibre: L’aigua del Rif
Des del setembre (Trobades setmanals)
http://lamevalecturafacil.blogspot.com/
Terrassa
Taller de Lectura Fàcil a la Biblioteca del Districte 2 de Terrassa.
A partir del 13 d’octubre.
Llibre: Dr. Jekyll i Mr. Hyde.

No hay comentarios:
Publicar un comentario